Information om oss.

Denna blogg drivs av två kompetenta töntar. Vi älskar att tillbringa eftermiddagar med onyttigheter framför tvn. Eller umgås med underbara vänner. Förvänta er inga perfekta storstads flickor här inte. Utan här kör vi bonde style rakt igenom. Vi har båda otroligt bra humor. Enligt oss själva förstås. Både födda 1997. Beroende av òboy och godis. Och mest av allt , varandra. Vi är soul mates. Vi är så lika vi kan bli. Så det är osannolikt. Ofattbart liksom.
Denna blogg kommer för mesta dels bestå av bilder av vår vardag. Vet hur fult detta kommer att låta.. Men vi kommer också lägga ut outfits. Men , i vår blogg kallar vi de " dagens klädsel ". Vi kommer också försöka att lägga upp så många video klipp som vi kan. Vilket vi bara kommer att göra när vi har tid för det.
Sååå.. Hoppas ni stannar kvar på denna söta lilla blogg.
FRED UT !

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

söta ni är :)

2011-08-12 @ 09:43:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MICHAELA VERITAS

KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-12 @ 11:36:02
URL: http://mondoblog.se/veritas
Postat av: EMMAS!

tack :D de känns bättre idag :D

2011-08-12 @ 12:38:36
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0